poniedziałek, 26 marca 2018

First post. Spring look.

Na początku witam każdą osobę, która miała ochotę tutaj zajrzeć i mam nadzieję, że będziecie wpadać często:*

Pierwsze dni wiosny i pierwszy wiosenny post:)
Temperatura co prawda jeszcze nie jest taka jak bym chciała, ale w mojej szafie zagościło już mnóstwo wiosennych nowości. Dzisiejsza stylizacja w całości pochodzi z najnowszej kolekcji sklepu Orsay. Kiedyś kupowałam tam większość swoich ubrań, prawie nigdy nie wychodziłam bez niczego, choćby koszulki, takie małe uzależnienie od tego sklepu. Później z kolei przez jakiś czas raczej rzadko zdarzało mi się kupić cokolwiek. Od czasu kiedy rok temu znalazłam tam chyba najpiękniejszy płaszcz jaki widziałam, znów polubiłam ten sklep ❤
Przez kilka dni przeglądałam sklepy internetowe w poszukiwaniu butów na wiosnę. Miały być wygodne, płaskie i najlepiej żeby to były trampki, jednak nie takie typowo sportowe, ale nie było to takie łatwe zadanie:( Te buty trafiły idealnie w mój gust:) Z resztą pokazywałam wam je już kilka dni temu na instagramie i zauważyłam, że wielu osobom przypadły do gustu ❤
Mam wrażenie, że jeans jest ostatnio wszędzie, a szczególnie kurtki i przyznam, że podoba mi się to bo kurtki jeansowe uwielbiam ❤ Mam już od dłuższego czasu jedną jednak jaśniejszą i krótką więc teraz nadeszła pora na klasyczny kolor jeansu i coś trochę dłuższego, będzie idealna teraz do sweterków, a latem do krótkich spodenek ❤
Jest niestety jedna rzecz, której nie mogę wam obecnie pokazać. Bluzka z przodu wygląda na klasyczną koszulkę w paski, jednak ma piękny tył z wstawką z koronki ❤ Niestety podczas robienia zdjęć totalnie zapomniałam zrobić zdjęcia pokazującego to:( Jak tylko uda mi się nadrobić ten brak to zrobię tutaj aktualizację:)

Mam nadzieję, że post się wam spodoba:) Będę wdzięczna za wszelkie uwagi i sugestie (chodzi mi o konstruktywną krytykę jak już). Jeśli wam się podoba to również napiszcie:* Będę się starała żeby było coraz lepiej ❤

PS. Pod zdjęciami wrzucam wam linki  do wszystkiego :*





spodnie -  Orsay | kurtka - Orsay  | bluzka - Orsay   
buty - Orsay | torebka - Orsay | pasek - Orsay
okulary - Ray Ban

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 AngelStyleLife , Blogger