niedziela, 20 maja 2018

Embroidery dress

Ta sukienka to jest zdecydowany hit tej wiosny! Angielskie hafty opanowały już nie tylko Zarę ale także inne butiki odzieżowe. Przyznam, że ten trend bardzo mi się podoba. Idealnie moim zdaniem pasują do niej espadryle. Dzięki waszej pomocy udało mi się wybrać mój idealny model. Najgorsze jest to, że tak mi się spodobały, że mam ochotę jeszcze na drugie w czarnej wersji :)
Jedyne czego mi tutaj jeszcze brakuje to wiklinowej /słomkowej torebki - jest to kolejny must have na wiosnę /lato. Ja poszukuję cały czas mojego idealnego modelu w rozsądnej cenie :)

Tego dnia kiedy robiłam te zdjęcia była tak piękna pogoda, że patrząc na niektóre zdjęcia mam wrażenie, że widzę jakieś włoskie miasteczko, a nie moje Bielsko - oby było takich dni jak najwięcej :)

Na hasło 'ANGELIKA15' mam dla was rabat 15 % na wszystko z sklepu Studio Rydzka ❤️







Sukienka - Studio Rydzka  
Espadryle - CCC 
Torebka - Mango 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 AngelStyleLife , Blogger