środa, 30 maja 2018

NaKd summer outfit


Pogoda dopisuje w ostatnich dniach, więc mogę wam pokazywać kolejne wiosenno-letnie stylizacje.
Tych espadryli pewnie już macie dosyć ale nic nie poradzę, że tak się z nimi polubiłam - kiedy w nich chodzę to mam wrażenie, że mam kapcie na nogach, a w dodatku świetnie wyglądają:)
Spodenki są z Na-Kd (link pod zdjęciami). Długo takich szukałam i jestem w ogromnym szoku, że bez mierzenia pasują na mnie, ponieważ kupno spodenek dla mnie nie należy do łatwych zadań. Są dostępne jeszcze w dwóch odcieniach jeansu (widziałam je na filmikach na instastory i też świetnie wyglądają ). 
Dla osób zainteresowanych kupnem - bierzcie raczej swój rozmiar:)
Koszulka co prawda pochodzi z innego sklepu, ale na Na-Kd również ją znajdziecie. Jest u nich w świetnej cenie, a dodatkowo pod wpisem podam wam kod rabatowy, dzięki któremu już na prawdę będzie wam ciężko przejść obok niej obojętnie (link również znajduje się u dołu). Idealnie sprawdza się do takich szybkich stylizacji na co dzień, pasuje do wszystkiego- warto mieć taką uniwersalną rzecz w szafie.

Lubicie takie proste stylizacje czy wolicie jak więcej się dzieje? Chętnie poznam waszą opinię, bardzo mi to pomoże przy kolejnych wpisach:)

Kod rabatowy -20% do Na-Kd 
AngelikaB20pl














Torebka- Reserved | Zegarek- Daniel Wellington | Okulary- Ray Ban
Espadryle - CCC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 AngelStyleLife , Blogger