czwartek, 5 kwietnia 2018

Old photo - ulubieńcy

Wczoraj miałam zrobić nowe zdjęcia, jednak niestety się nie udało. Pomyślałam więc, że pokażę wam coś co było już kilka miesięcy temu na instagramie. Były to pierwsze takie zdjęcia, które robiłam i ostatnie ciepłe dni przed jesienią. Stresowałam się strasznie, ponieważ w pozowaniu zbyt dobra nie jestem, a aparat mnie paraliżuje (wtedy szczególnie, teraz troszkę się oswoiłam).
Stylizacja składa się z moich ulubieńców. Narzutkę z frędzlami z bershki kojarzy chyba każdy:) Bluzka jest jedną z moich ulubionych i jest to moja jedyna zdobycz z TK Maxx, w tym sklepie zdecydowanie bardziej przyciąga mnie dział męski, może dlatego, że jest mniejszy, a ja nie jestem zbyt cierpliwa. Czarne spodnie chyba każdy ma w szafie, a przynajmniej ja nie umiem się bez nich obejść:) Buty mimo wysokich obcasów, są bardzo wygodne. Przez to, że są na słupku, to są bardzo stabilne, chyba najwygodniejsze z wszystkich moich butów na obcasie (nie licząc kozaków nad kolano, ale to nie ta wysokość). Z okularami nie trudno zauważyć, że się nie rozstaję jak tylko pojawia się słońce:)
Kolejne zdjęcia mam nadzieję, że będą już aktualne, a już niedługo pojawi się tutaj coś całkiem innego- dla osób planujących jakiś mały wyjazd:)


Spodnie - Zara | Narzutka - Bershka | Buty - Elilu | Bluzka - TK Maxx 
Torebka - Liu Jo | Zegarek - Liu Jo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 AngelStyleLife , Blogger